Klachtenbeleid
Een klacht kan ingediend worden via het online berichtenformulier op de contactpagina. Binnen een week komt er een bevestigingsmail dat de klacht ontvangen is. Catsiness gaat vervolgens kijken of de klacht opgelost kan worden. Dit binnen een tijdsbestek van 4 tot 6 weken.
Mocht de afhandeling langer dan genoemde afhandeltijd zijn, dan word je hier spoedig van in kennis gesteld, met een duidelijke toelichting. Klachten worden vertrouwelijk behandeld, alle privacy wordt gewaarborgd. Alle klachten worden geregistreerd en 5 jaar bewaard. Is de klacht niet op te lossen met Catsiness, kan de klacht gemeld worden bij het GAT, Geschillen Alternatieve Therapeuten.
Ik val als CAT-therapeut onder GAT-Wkkgz klachtrecht en GAT-tuchtrecht bij de Geschilleninstantie Alternatieve Therapeuten (GAT). GAT is een rijkserkende en volledig onafhankelijke Wkkgz geschillencommissie. Voor meer informatie over mijn klachtenregeling zie: gatgeschillen.nl.